marți, 3 iunie 2008

Vesti proaste

Scriu acest mesaj prohodnicilor care au asteptat cu infrigurare (daca n-au pus si ceva piedici politicoase campaniei noastre de tur 1) un rezultat prost al echipei PD-L, pentru a proclama apoi "probleme pentru Dan Carlan".
Asadar, ghinion curat.
Prima confruntare, cea cu caracter personal, reprezinta un succes, in raport cu punctul de plecare.
Nu mai este un secret acum, am plecat la drum, pentru Presedintia CJ, din pozitia de 39% - 16% pentru Simirad, in sondajul din 15 aprilie.
A fost limpede, de la bun inceput, ca nu se poate castiga impotriva mitului istoric (dovedit intre timp a fi unul cladit pe minciuna securista). Nu exista in Iasi un candidat capabil sa blocheze resuscitarea acestuia.
A fost o decizie politica, luata impreuna cu colegii mei din conducerea nationala a partidului, prin care am dus in lupta liderul organizatiei judetene, cu obiectivul de a reduce la maxim decalajul si de a maximiza scorul partidului.
Am redus decalajul de 23% pina la circa 7,5%, in 6 saptamani (36,5% - 29%).
Cu un scor personal usor peste media nationala a PD-L la acest capitol.
A doua confruntare, cea politica, pentru Consiliul Judetean.
Pentru prima data in istoria partidului, am depasit 30%, cu doua procente peste media nationala, situand organizatia de Iasi in prima jumatate la nivel national.
Cu numai o unghie in urma PSD (sub un vot pe o sectie de votare).
Cu 15 primari deja castigati din primul tur (la o medie nationala de 12 pentru PD-L) si cu alti 28 de candidati in turul doi.
A treia confruntare, marea miza a castigarii primariei Iasi, este in grafic, cu sanse de exceptie pentru victorie.
Prin urmare, la ordine este linistea interna si mobilizarea totala in lupta externa.
Cu o echipa consolidata de aceasta lupta electorala, pe care am pregatit-o vreme de 4 ani.

Niciun comentariu: