duminică, 23 noiembrie 2008

Incepe !!!

Maine, pe spatiile publicitare PSD, presa scrisa va publica machete cu atacuri murdare.
Murdare, pentru ca nu sunt asumate.
In ceea ce ma priveste, pentru ca aceste machete fac parte, vrand-nevrand, din campania mea, le voi publica pe blog, imediat ce voi face rost de ele, in formatul electronic.
Oricum, daca PSD nu-si asuma explicit machetele de presa (nici pe cele cu Dan Carlan, nici pe cele cu Camelia Gavrila) eu imi asum linistit bufonul: face parte din istoria mea politica si a fost o modalitate eleganta de a sublinia badarania unui personaj politic local.
In ceea ce priveste Bancorex, instanta s-a pronuntat de 5 ori in favoarea mea, iar iesenii sunt deja imuni la acest subiect.
Mai am 7 zile, in care voi face exclusiv campanie pozitiva, de informare si nu de denigrare.
Electoratul cel mai instruit dintr-un colegiu din judetul Iasi are cuvantul!

Niciun comentariu: