duminică, 19 aprilie 2009

Vacanta de Paste

De peste 3 luni imi doresc o vacanta de Paste intr-un loc ce-mi este drag.
Am avut noroc de vreme buna, asa ca iata-ma in mult-dorita mea vacanta.
Acasa, in gradina din Bucium.
Acolo unde ajung atat de rar sa pot sta cateva ore tihnit, incat chiar mi-e dor.
Gazonul s-a trezit la viata, pomii au inflorit instantaneu, imediat ce soarele si-a dat drumul la caldura in forta.

Magnolia si arbustii au colorat si ei peisajul, in cautare de albine flamande.

Fantana chiar are apa, la doi metri jumate, si din ea irigam toata gradina.

Puiul de mesteacan e gelos - pe el nu l-am laudat.Chestiunile alea lunguiete, de cativa cm, sunt florile lui.

Pentru cand voi termina cu politica, mi-am pregatit retragerea la o banca. Sub salciile din fundul gradinii.

Pe cerdacul ca la Tarcau ...

... a venit iepurasul!

Va mai aduceti aminte, din copilarie, cum cautam ouale rosii prin tufele de iarba abia inverzite? Intotdeauna mergea in fata Eugen, fratele, mai mare cu sapte ani decat mine, si avea grija sa tot "posteze" ouale, numai bine sa le gasesc din prima. I le dadeam sa le tina, le ascundea din nou prin iarba, si uite asa, dupa ce le gaseam de vreo 20 de ori, nu ma prindeam ca ajungeam in casa tot cu cele 5-6 oua "de serviciu"...

Daca iepurasul ne-a adus oua rosii, cozonacul trebuie sa ni-l facem singuri. Asa ca incingem cuptorul si umplem valea cu mirosul de copt.

Eu sunt Fifi, papagalul, am 12 ani si ma bucur de primavara, in libertate conditionata.

Eu nu sunt un punct, cum vi se pare, ci sunt Brotacelul. Fac plaja, oracai peste gard cu prietenii din curtea vecinului si astept sa ne dea astia apa la piscina.

Eu sunt Zirra si nu mi-au placut niciodata iepurii (au urechile alea oribile) si nici ouale rosii.

Sunt, in genere, o doamna cocheta. Imi ingrijesc blana tot timpul si sunt mandra de ea.

Derbedeii astia de baieti, motanii adica, pentru ca umbla prin toate tufele, si-au facut blana numai dupuri. Asa ca au fost sanctionati cu tunsul zero!

Suntem taare suparati!

Pusca si cureaua lata, ce de-a par aveam odata!

Cu mic, cu mare, toata trupa va dorim Paste fericit!

6 comentarii:

garzanti spunea...

Va decridibilizati cu asemenea posturi, incep incet incet sa cred ca Doru Tompea avea dreptate cand a postat caricaturile alea prin oras anul trecut.

Daca tot e asa idilic acolo de ce nu ati luat si niste pacatosi cu dvs sa le dati de mancare si haine de pasti?

Dan Carlan spunea...

Draga garzanti,
sa-ti fie de bine Pastele!
La TV, ai la indemana telecomanda, instrument sigur de sanctionare a oricarui mogul care nu-ti este pe plac.
La blog, este cu mult mai usor - cu un simplu click poti gasi multime de politicieni credibili, precuviosi, preamilostivi si plini de evlavie, gata sa-ti impartaseasca din minunile lor pamantesti, transformate in spectacol.
Precum bine stii, fapta buna se face in discretie si nu in uralele publicului.
Iarta-ma pentru deranj, dar credeam ca si pe strada ta au inflorit copacii, caz in care pot sa-ti spun doar atat - idilicul, adica raiul, adica binele, locuieste in si langa noi.
Ramane doar sa-l vedem.
Sau nu.

garzanti spunea...

Au inflorit si pe strada mea copacii, insa nu in gradina mea caci stau la bloc. Insa nu aici e problema, problema e ca in loc sa veniti cu subiecte profonde in atentia publicului, aduceti tot felul de subiecte usoare. De ce nu impartasiti din activitatea dvs la ministerul mediului? din vizitele in Bulgaria, Ungaria, Antalia pe care le-ati efectuat de cand coordonati activitatea la mediu?

Oricum aveti in comun o chestie cu acesti motani, ati invatat de la ei sa picat in picioare dupa fiecare esec electoral.

Anonim spunea...

Hristos a inviat!

In pleiada de fotografii ati omis sa prindeti in cadru casa dvs. Poate vreti sa completati seria de fotografii, ar fi pacat ca iesenii sa nu aiba o imagine completa :)

Dan Carlan spunea...

Draga Red River,
iesenii vigilenti au putut vedea si casa, inca de anul trecut.
Un pic de efort si pe blog se gasesc multe din viata mea.
Oricum, ai sa fii uimit, e cat jumatate din cea a vecinilor din cartier. Are, in schimb, soba, rola, cuptor, afumatoare, beci, cerdac, fantana si sura de lemne cu trunchiul de copac, pentru taiat lemnele cu toporul.
Punem pariu ca ai inteles tot?

Anonim spunea...

Va cred, nu-i bai. Si pe soba toarce motanul, iar pe foc clocoteste linistit balmusul. Stiu deja, asta domnule Carlan... :)

Cat despre comparatia cu vecinii, un lucru ar fi de spus - depinde de vecini si un alt lucru de intrebat - dar de ce asa defensiv?

Sunt un personaj umil, niciodata nu voi paria "ca am inteles tot". De pilda, nu inteleg de ce un om cu frica lui Dumnezeu ca dvs. nu raspunde la traditionalul "Hristos a inviat!".